wtorek, 5 kwietnia 2016

Verya says hello [85 - 93]

Hejka!

Jestem Veryanossiel. Okay, nikt nie zapamiętał. Może być Verya. Co tutaj robię chyba każdy się domyśla. Poniżej znajdziecie kilka moich prac, natomiast teraz może napiszę coś o sobie.

Otóż na imię mam Kinga (Veryanossiel to moje imię tłumaczone na elficki), mam aktualnie piętnaście lat i oczywiście należę do fandomu Demigods. W wolnym czasie rysuję, piszę, tworzę grafikę i "dłubię w kodach". Mam bloga z demigodsowym fanfiction, ale jest on teraz zawieszony, bo chciałam wprowadzić zbyt wiele zmian i nie wyrobiłam się.

Dobra, teraz czas na to, co prawdopodobnie najbardziej wszystkich obchodzi:











Tylko dwie prace są w demigodsowej tematyce, ale zamierzam w przyszłości to zmienić i dodawać tylko prace tematyczne.

To na razie :)
Veryanossiel

7 komentarzy:

  1. wow, naprawde podobają mi się twoje prace. pierwszy i trzeci nagłówek podoba mi się najbardziej.
    może ty mogłabyś zająć się moim zamówieniem, bo nadal czekam na odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, naprawde podobają mi się twoje prace. pierwszy i trzeci nagłówek podoba mi się najbardziej.
    może ty mogłabyś zająć się moim zamówieniem, bo nadal czekam na odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, u kogo złożyłaś zamówienie, ale popytam się, jak to z nim będzie. Jeśli nie zostało jeszcze zaczęte, chętnie się nim zajmę :)

      Usuń
    2. wydaje mi się, że składałam u Ad. bardzo by mi na tym zależało żeby ktoś się tym zajął. podobają mi się wasze prace, a szablon pilnie potrzebny!

      Usuń
  3. Prace bardzo na poziomie i widać, że dopracowane :)
    Koloryzacja według mnie zbyt mocna, ale każdy ma swoje upodobania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A co do koloryzacji, to różnie je i ich intensywność dobieram, bez jakichś swoich zasad, po prostu, jak uznam za stosowne, więc będzie z nimi różnie.

      Usuń
  4. Hej,
    szczena mi opadła kiedy zobaczyłam Twoje prace. Aż zaczynam żałować, że nie mam bloga z Percy'm tak mam ochotę coś u ciebie zamówić ;(
    Pozdrawiam
    Kot

    OdpowiedzUsuń