piątek, 8 kwietnia 2016

Soldatino [94 - 109]

Hej!

Właściwie nigdy nie uważałam tytułowania postów na blogach graficznych tytułami piosenek z szczególnie fajne, ale piosenka z tytułu tego postu... Nie, ona musi być.


Więc dzisiaj przedstawiam post tematyczny - Nico di Angelo.

Nagłówki:

[94]

[95]

[96]

[97]

Sygnatury

[98]

[99]

[100]

[101]

[102]

[103]

[104]

[105]

Ikony 




Ikony II


Koloryzacje




PNG'sy


Szablony

[106]

Wiecie, jak uczyłam się robić szablony?
 Czytałam komentarze z zamówieniami i je wykonywałam, 
oczywiście tylko dla siebie. 
Ciekawe, czy osoba zamawiająca rozpozna "swój" szablon w mojej wersji...


[107]



[108]

Tutaj wszystkie dodatki znajdują się w stopce

Niespodzianka

I na koniec mała niespodzianka - złożony przeze mnie komiks,
 składający się z trzech odrębnych komiksów Virii. Co wy na to?
(radzę przybliżyć :D)

[109]


Jak podobają się wam prace?

Verya

[Edit: numerki dodane :D]

3 komentarze:

  1. Wooooo nudziło Ci się xDDDDD
    Widzę szablon, który miałam zrobić, ale z jakiegoś powodu mi nie poszedł :<
    Podobają mi się ikony, można się jedną poczęstować? :D

    Btw zazdro. Masz czas posiedzieć nad grafiką xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc jest to zbiór prac, które robiłam przez bardzo długi czas, więc nie jest to wszystko takie kolorowe. A jeśli chodzi o ikony, to śmiało :D

      Usuń
    2. Dziękłem. Nie wiem jeszcze którą wezmę, zastanowię się jak skończę pisać rozdział do licencjata (boru, jeszcze 10 stron *płacz*). Dam znać w pobraniach na pewno xD Tylko fajnie by było jakbyś ponumerowała obrazkiiii^^

      Usuń