poniedziałek, 4 kwietnia 2016

[82-84] ciuralla ciuralla


Inteligentny tytuł posta, jak właściwie wszystko ostatnio wokół mnie.

Susan Kelley, nie bij, Twoje zamówienie niebawem :D

A tymczasem (borem, lasem) wrzucam co mam na stanie (sranie w banie). Miałam zrobić do tego szablon, ale stwierdziłam trochę, że pisanie CSSa do "zapchajdziura nagłówków" jest stratą czasu... bo jak ktuś będzie chciał szablonix do nagłówka, to napisze, c'nie? xD


82. Leło i Festózzz
(gdy zobaczyć chcesz nagłówek, to by zwiększyć go - miniaturkę kliknij, o pani/e)
 
Ten fanart jest taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki cudowny! A ja stwierdziłam, że nie lubię cytatków po polsku, bo większość ładnych czcionek, które posiadam, niestety nie kompilują się z polskimi znakami :c

83. Fetysz na kucyki i koki (I McDonalda)
(k-k-k-kliknij w m-m-miniaturkę by oblukać)
 
Nico zabraknąć nie mogło, bo jakżeby inaczej... I tu w sumie testowałam nowe pędzelki. I w sumie nagłówek z myślą raczej o szablonie z układem otwartym. I w ogóle fanart taki sexowny, Nico takie mięśnie, kucyk taki wysoko, zalotne kędziorki takie na mordce, wow, wow, wow.
.
.
.
.
.
 
No i na koniec moje OTP
.
.
.
.
.
Ta chwila niepewności...
.
.
.
.
.
84. Jagiełka!
(zastanów się czy chcesz to powiększyć! jeżeli tag, to klikaj w miniaturkę)
Jagła, branson, jagiełka, branosnik ♥ Wszędobylski rush i gimbusiarskie kółeczka i serdusia. 


Odbija mi z niedomiaru chęci do pisania pracy licencjackiej i nadmiaru lenistwa. Czy ktuś mi może przywalić, żebym się w końcu zabrała za obowiązki? :< 
Siiiii jaaaaa! ♥

2 komentarze:

  1. Przyjmuje któraś z was zamówienia? Składałam już, ale nikt mi nie odpowiedział.
    Nie wiem w sumie czy składać gdzie indziej, bo tak jakby bardzo potrzebuję szablonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. 41 yr old Speech Pathologist Alia Monroe, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Do it yourself. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Ferrari 375 MM Spider. Polecane do przeczytania

    OdpowiedzUsuń