niedziela, 3 kwietnia 2016

[78-81] I was a broken boy and you fixed me. Thank you. (Czyli steampunkowy lump spod Biedronki)

Witajta!
Tak, znów jestem bez szablonów... leń nad leniami. Dobra, leniem nie jestem. Uczę się, za 2 dni we wtorek mam Test Szóstoklasisty, boję się tylko matematyki i słuchania na angielskim, bo akurat wtedy wszyscy mają manię pstrykania długopisami. Właściwie, nie mam pojęcia co ja tutaj robię...
Plus, muszę powiedzieć, żeby nie było, że nie uprzedzałam 20 kwietnia DG obchodzi 2 urodziny. Oj, starzejemy się...

78. Składnik wszechświata

 [kliknij, aby powiększyć] 
Nie wiem co mi się dzieje, uszczypnijcie mnie... błękity i niebieskości mi się zachciewają >.< Plus stokrotki i motylki... Kiedy go skończyłam, byłam zadowolona, a im dłużej na niego patrzę to tym bardziej chcę to usunąć - więc szybko publikuję. I to w dwóch wersjach napisów, gdyby kogoś irytował składnik wszechświata na dole.

79. Kropki, kropeczki, kropkunie...
[kliknij, aby powiększyć]
Vicky wie, że kocham kropki i tylko czekam na okazję, by ich nawalić...
Praca taka średnia, ale i tak ją daję. Ewentualnie jak ktoś chcę, mogę coś tutaj dorobić, ale nie widzę sensu :P Tak, wiem, miało być Adrienette, ale ja wolę Ladynoir, ewen. Adlady (nie jestem pewna jak to się nazywa oficjalnie >.<), bo wtedy obydwoje są zadowoleni i tak jakoś... xD 

80 i 81. Broken/fixed boy + If I win, if I lose


[kliknij, aby powiększyć]
Moje dwa dość podobne prace z... Artemisem Fowlem i moją najukochańszą, złoto-brązową teksturką. Nie sądziłam, że to zrobię. Ale kiedy odnalazłam te pomarańczowe róże natychmiast mi się nasunął właśnie on. Z dobrym artem było trudniej, bo w oryginalnych niemal zawsze ma te badziewne okulary w których wygląda jak jakiś steampunkowy bezdomny spod Biedronki. Ale w końcu, po niemal godzinie wkurzania się, udało mi się zrobić te oto dwie wersje :) I muszę przyznać, że to jedyny nagłówek w notce, który mi się podoba = faworyt.
Btw, jeśli jest tutaj jakiś fan Arty'ego, to czy tylko ja byłam oszukana pod koniec czytania The Last Guardian? Bo najpierw ta wyciskająca łzy z oczu scena z Holly i pocałunkiem w czoło, a potem po raz kolejny uświadamiam sobie, że Artemis się w życiu nie zmieni i nie zrobi niczego bez jakiejś korzyści dla siebie >.< Ech, cały Fowl i tyle...

Na następną notkę postaram się już ogarnąć jakieś szabloniki, ale to wyjdzie w praniu. Vicky ma podobno jakieś niedokończone do moich nagłówków, więc poproszę ją o nie i, a nuż widelec, coś z tego będzie :P Dodatkowo, postaram się wykreować coś Demigodsowego jak na DG przystało :)

3 komentarze:

  1. Hmm... mi właśnie najbardziej podoba się praca z Ladynoir. Mam jedno pytanie: używasz koloryzacji? Bo wygląda, jakbyś tego nie robiła i prace nieco na tym tracą :) Ale i tak są dobre.
    No i ostatnia sprawa. Czy jest opcja dołączenia do waszej załogi? Aktywność autorek na DG jest dość niewielka, udzielają się trzy z was i prace nie są raczej zgodne z tematem. Chętnie pomogłabym to zmienić. Jeśli jest taka możliwość, to mogłabym wysłać kilka swoich prac, pomysłów... Podaj tylko adres (oczywiście jeśli to w ogóle możliwe, żebym mogła do was dołączyć)

    Veryanossiel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bawiłam się koloryzacjami, ale odkąd mam nowy laptop to mi od nich fiksuje i zacina się na tyle, że aż muszę zresetować :(
      Jasne, że jest taka opcja! Po prostu mamy tutaj burdel na kółkach. Nabór jest otwarty. ;) Mój adres e-mail: pomyluna2003@gmail.com

      Usuń
    2. Do błękitnego jak najbardziej koloryzacja by pasowała, ale do reszty, w moim odczuciu, bez niej jest nawet lepiej :D

      Hej, hej, co ty nam tutaj... insynuujesz :D od razu burdel XDDD

      A ja podbijam do pytanqa - ktoś się zajmie zamówionym szablonem z poprzedniej notki? (tak tylko pytam, bo niekiedy nie idzie zauważyć, że ktoś coś zamawia xD). Ja już wzięłam przedostatnie zamówienie (które robię w końcu ♥) i przez pisanie licencjata trochę nie mogę wziąć tamtego xD. Btw mam propozycałke, Ad, napiszę na majla! :D

      Usuń