poniedziałek, 21 marca 2016

[75-77] Mówili ,,Zawsze celuj w księżyc[...]*". A co jeśli mi się uda trzasnąć w niego jakąś rakietą? Trochę słabo.

Witajta
Udało mi się wyrwać pomiędzy oglądaniem kreskówek, czytaniem, nauką i obijaniem się... 
A wena na CSS nie wraca, ino grafikę robię :P Ale co tam, po Teście Szóstoklasisty wrócę do tego, teraz głowy do niego nie mam >.<
Miałam w ferie być, ja nie słowna taka...

75. Tajemniczy ogród
 [kliknij, aby powiększyć]
Tak... ukochana spokojna szarość, kwiatki i minimalistyczny róż. Chyba mój ulubieniec :)

76. Światło w oknie
 [kliknij, aby powiększyć]
Ach... to złoto i brąz! I Lily. Chyba drugi w kolejności, jeśli chodzi o moich faworytów.

77. Filiżanka łez
[kliknij, aby powiększyć]
Tym razem tekst powstał w dość dziwaczny sposób: najpierw zrobiłam resztę bez większego planu, a później zmyślałam...

Macie jakieś propozycje co do kolejnych prac? Z chęcią dowiem się, w czym gustujecie :)

*Pachnidło

4 komentarze:

  1. Zrób coś z LadyNoir/Adrienette/Biedra x Adrien/Kocurek x Mari. Błagam. Po prostu no... proszę <3

    A do tych nagłówków dwóch ostatnich mam nawet zaczętego CSS'a, bo mi kiedyś podsyłałaś, ale jakoś nie mam weny na dokończenie :'(
    Faworyt to drugi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też najbardziej się drugi podoba, to chyba przez to złoto.. biedny student to sroka! XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmie mi to ktoś?
    1.Hasło: nimźdeiw cegła
    2.Adres bloga: czehun.blogspot.com
    3.Koncepcja: biało, wszędzie biało, czcionka czarna, Bookman Old Style, mało ozdób, głównie figury geometryczne, ale w sumie rób co chcesz. Rozmieszczenie coś w tylu tego: http://bangtanburger.blogspot.com/, ale zależało by mi na tym, żeby strony były u góry po prawej w poziomie.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://svnbaenim.co.vu/image/101006741850, http://namja-in-black.tumblr.com/image/139715553207
    5.Ewentualny cytat: 사랑해, I hate u, ten tekst to zrób tak żeby angielskie słowa były pod koreańskimi, gdzieś to umieść pomiędzy zdjęciami.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: czehunhan@gmail.com
    Chyba zapomniałam o tytule. "Borders" najlepiej żeby litery były w pionie, ale bokiem, po lewej stronie szablonu.


    OdpowiedzUsuń