niedziela, 27 grudnia 2015

[64-66] Zanim zniknę...


No hej :)
Zanim jeszcze zamilknę, bo #sesjaiscoming i #piszępracę dodaję jeszcze te trzy nagłówki - ostatni wynik nudy :). Starałam się zastosować do porad Veryanossiel (za co dzidzidzidzięki! ♥) i chyba z tymi napisami nie poszło mi tak źle (a przynajmniej nie gorzej niż zwykle xD)

64.
Zdecydowanie najbrzydszy z nagłówków, ale pierwsza próba... wiecie, stresik, trochę przejęcia xD

65.
Starałam się wydobyć tu trochę kubizmu i futuryzmu, ale... ja się tam na sztuce zbytnio nie znam, a interpretowanie malowideł/rzeźb/czegokolwiekwtymtemacie nie jest moją mocną stroną. (uwierzcie mi na słowo, historia sztuki na studiach zdecydowanie ssie nie jest najfajniejszym przedmiotem).

66.
I jakaś dziewica złożona w ofierze... cóż dodawać więcej xD


No oke, to ode mnie chyba tyle. 
Paaaaaaaaaaa ♥


4 komentarze:

  1. No w napisach widzę poprawę :) Ale jeszcze jedna rada: ta "niewyróżniona" część napisu lepiej, żeby była prostszą czcionką.
    Pierwszy nagłówek jest ok, drugi, przyznam szczerze, że nie najlepszy, natomiast trzeci jak najbardziej ci się udał! Oby tak dalej.

    Widzę, że ostatnio taki nagły wysyp postów od was, co mnie cieszy. szkoda tylko, że nic ostatnio na Demigods Graphic nie jest demigodsowe, ale nie szkodzi. Przypomnę znów, wiem, że upierdliwie, że gdybyście potrzebowały kogoś jeszcze do pomocy, to jestem jak najbardziej chętna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oka, biorę to pod uwagę! :D
      Mh, to mnie się własnie ten drugi chyba najbardziej podoba, ale ja po prostu lubię kolorowo i napaćkane, może dlatego xD

      Miałam robić coś półboskiego, ale nie miałam pomysłu na fanarty, a ściągnęłam całkiem fajne stocki z modelkami, więc xDDDD
      Czo do pomocy, to najlepiej napisz do Ad mejla :D

      Usuń
    2. Liczyłam na jakiś nabór, czy coś XD. A gdzie mogę znaleźć jej adres?

      Usuń
    3. pomyluna2003@gmail.com , pod którymś z postów podawaaaała :D
      Ale no czo ja mogę, ja tu jestem tylko statystą xDDDDDDD

      Usuń