sobota, 26 grudnia 2015

|58-63| Cicho, głucho wszędzie. Co to będzie, co to będzie...? No... *****, prąd wyłączyli!

 No więc... hej? Matko jedyna, jak to dziwnie brzmi xD Nawet nie wiem, ile mnie tutaj nie było. Ledwie potrafię wygospodarować chwilę na na napisanie kilku zdań, a co dopiero jakaś grafika lub CSS.
Dziękuję dziewczynom, bo tylko dzięki nim DG całkiem nie padło trupem.
Jak tam święta? *Taa... właśnie uświadomiłam sobie, że szablon dalej mamy letni*.
Przytoczę rozmowy podczas Wigilii:
 Bacia rozdaje każdemu karpia lub filety z jakiejś tam ryby, nie pamiętam. Nagle tata wypala: a ja lubię karpia, ale bez kości.
Chwilę później, babcia odwraca się do telewizora i mówi: tak sądziłam, że to Piasek
 Mama: mamo, a ty wiesz, że Piasek to jest pedałem?
 Ja: a skąd to wiesz?
 Mama: bo ma taki specyficzny głos.
Przez nią zadławiłam się karpiem :/ Tak się rozpoznaje pedałów, drogie panie!
 58-62
Kilka wersji nagłówka z Danielle. A to wina tego, że z braku laku i świątecznego nastroju oglądam drugi raz całe The Originals.


 63
Tym razem Daniel z Danielle (dobrali aktorów, nie ma co xD) jako kolvina w klasycznej czerni i bieli, czyli to, co uwielbiam :)

Spróbuję coś wykrzesać z siebie do nowego roku albo ferii zimowych. Nie wiem jeszcze, czy będzie wśród tego jakiś szablon, ale postaram się ;)
A teraz kończę, zanim znów wywali mi internet :P

7 komentarzy:

  1. The Originals! A ja myślałam, że to ja jestem głupia i wciąż to oglądam... xD Kolvina ♥ i teraz *spoiler* pewnie go już wiedźma nie wskrzesi -,- *koniec spoilera*
    Nagłóweczki fajne, najbardziej podoba mi się ten z kolviną, na myśl mi w sumie przywodzi secesje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sądziłam, że nikt w naszej ekipie prócz mnie tego nie ogląda xD Kolvina foreva :3 Noo... Davina serio zachowuje się, jakby nic się nie stało. Nwm ile minęło między 2 a 3 sezonem, ale jakoś nawet o tym chyba nie myśli. Ale może po przerwie (co z Cami, c'mon!) będzie się coś działo w związku z tym, bo *spojler* Rebekah podobno znalazła zaklęcie na wskrzeszenie go + mają jego prochy *koniec spojlera*
      Fakt, ten z kolviną wyszedł super klimatycznie :) To pewnie przez to, że to okno i toaletka strasznie przypominają mi strych Daviny/domek nad jeziorem.

      Usuń
    2. Ha! Jak nie! :D w sumie TO i PLL (bo chwilowo brak GoT) to jedyne seriale jakie oglądam xD
      Taaaaaaaaak! Tylko o ile mnie pamięć nie myli, czasem jest tylko wspomniane, że "musi go wskrzesić" i w ogóle, z najulubieńszej postaci Davina jest teraz najbardziej natrętną muchą (a przynajmniej dla mnie :<)
      Naaaah, z Cami spierdolili sprawę, bo fajnie, że najstarszy wampir na świecie przespał "śmierć" ukochanej, skoro słyszy rozmowy przez telefon na 3 piętrze -,-. Poza tym to jest tak niepotrzebne dla fabuły...
      A no i ten... mam nadzieje, tyle że póki co - Bekah to dętka XD

      Usuń
    3. Obecnie wszystkie seriale, które oglądam (TO, TWD, TW, GoT) mają przerwę :(
      Rebekah i Freya rozmawiały o wskrzeszaniu Kola, ale Davina nawet słówkiem nie pisnęła w 3 sezonie (wiem, bo właśnie oglądam, więc ten xD)Tak, Davina trochę się pogubiła. Ale Marcel zrobił jej niezłe chamstwo i w sumie robiłabym to samo, co ona.
      Łajt, jest inna opcja! To on mógł ją zabić. Lunatykowanie czy coś w tym stylu ;)Ale nie przeżyję tego, jeśli zrobią Cami wampirem ;-; Lubiłam ją, bo była człowiekiem, a jeśli chcą wampirka, to nwm co zrobię. To może być naciągane, jeśli jakoś fajnie tego nie rozkminią :P
      Chwilowo Bekah ma w sercu sztylet i czachę na nadgarstku :)

      Usuń
    4. Do TWD straciłam serce XD Ale z tego co mi koleżanka opowiada, co tam się dzieje, to średnio żałuję xDDDD
      Okay, wierze na słowo, bo dobrze nie pamiętam xD
      A z Marcela też zrobili nie wiadomo co! Też mnie denerwuje xD (a poza tym tak mi żal tego parringu z Rebekaaah i Marcelem XD)
      Hahahaha, ale w sumie sądząc po uśmieszku Aurory to wiesz... XDDD No własnie Cami była jedyną mądrą przedstawicielką ludzkiej rasy i też mi jej szkoda na wampirka :< Mam nadzieje, że twórcy serialu nie postradali już do reszty rozumów.. xD
      No właśnie mówię, Bekah - dętka xDD

      Usuń
    5. TWD było dobre do 4 sezonu tak w sumie, a teraz to moda na sukces (np. Rick i ta blondyna... lol, to takie wnerwiające .-. a Glenn robi się ciotą, a to tylko takie najmniej wkurzające xD)
      Marcel traci swój urok, za którzy lubiłam go przez 2 sezony... ale może zaskoczą i znów go polubię. Wkurza mnie, że chce grać takiego ala ojca Daviny. Jakby miał coś do powiedzenia .-.
      A Aurora to jest wariatką XD W przenośni i dosłownie xD Ej, teraz sobie coś uświadomiłam:
      Elaijah i Klaus mają na oko 40 lat, Klaus 35 około, Bekah 30 coś góra. Wiadomo, że musieli mieć tyle, kiedy Esther ich zmieniła. W tamtych czasach powinni być już dawno pochajtani i nic do gadania. To taki mały błąd myślowy xD Elaijah mógł mieć już nawet 7 dzieci xD
      W ogóle, biorąc pod uwagę 1 i 2 sezon, to 3 jest trudny do ogarnięcia, bo tamte zaczęłam już rozkminiać w połowie, a tego ani rusz nie rozumiem xD
      Walić Bekah, mamy Freye która niby jest taką ekstra wiedźmą sprzed tysiąca lat, a dała się wycackać jakiejś czarnej babci (logiki level 100)

      Usuń
    6. No ja chyba wytrzymałam do 3 sezonu XD Na bogów, kim jest Glenn? XDDDDDDDDDDDD I Rick i w ogóle... no ładnie xD
      Taaaak, w ogóle ten cały wątek z Marcelem i Daviną jest naciągany... no bo niby tak bezinteresownie ją uratował, ale trzymał w klatce, bo dziewczyna ze żniw i najpotężniejsza czarownica, potem wielce Davinka musisz być silna, potem łup dzidzia wpadła w tarapaty to trzeba uratować.. a przyjdzie co do czego, to "eureka! mamy przecież wiedźmę" XD
      W sumie Aurora jest świetna jako villain :D Ale fakt, wariatka :D
      Yyyyyyyy, wydaje mi się że byli dużo młodsi... Tak mniej więcej koło 20-tki xD Chociaż w sumie nie wiem czy było gdzieś podane ile mają lat xD Co nie zmienia faktu, że mając te 20 lat Bekah powinna mieć trójkę dzieci XD
      A mnie wnerwia to, że w TVD była w ich przeszłości Elena - a raczej ta dziunia co była jej kopią xD Nie pamiętam teraz jak się nazywa xD. A w TO jakoś albo nie było o niej mowy, albo tego nie pamiętam xD
      No w sumie racja xD Chociaż podejrzewam że wypełni się przepowiednia tak, że grupka Tristiana uśpi Klausa (zabity przez wroga XD) a Marcel zaatakuje Elijaha (bo jakby nie patrzeć, jakaś nić przyjaźni/współpracy ich łączy xD), a Rebekah już jest uśpiona przez rodzinę xDDDDD
      Taaaak, Freya to w ogóle error jakiś xD

      Usuń