piątek, 15 stycznia 2016

[67-68] Forgotten stories

Hej! No cóż, jestem chora od jakiegoś tygodnia, a jeszcze nic nie dodałam... 
Na razie macie dwa szablony ;)

[kliknij, aby powiększyć podgląd] / pobierz

No cóż, jest to rzeczywiście szablon z prywatnego bloga. Zmieniając go dzisiaj, pomyślałam: ej, nie usuwaj go - wrzuć na DG! I takim cudem to coś znalazło się tutaj... Co ja sobie w ogóle myślałam z tym badziewiem ;-;

[kliknij, aby zwiększyć podgląd] / pobierz

Właściwie, ten szablon jest dość stary. Ale mimo to bardzo jestem z niego zadowolona i w sumie nie mam zielonego (haha, jaka gra słów -,-) pojęcia, dlaczego go nie umieściłam na Demigods. Zauważyliście, że uwielbiam szablony z Lily? Jakoś tak super się współpracuje z jej zdjęciami... xD

Niestety, to tyle na tą notkę. 
Mam jeszcze dwa niemal skończone szablony, więc może wyrobię się do niedzieli i coś sknocę. 
Abo jakiegoś minimalizm strzelę z kimś lub jakimś wilczkiem lub kotkiem. Się zobaczy w ferie ;)
A teraz odmeldowuje się, wracam do łóżka kurować z tego paskudztwa (czyt. ospy).

Przyjmę jedno bądź dwa zamówienia na szablony, w których nie będę musiałam robić grafiki (czyli nagłówek składający się z jednego zdjęcia)

4 komentarze:

  1. Css w drugim szablonie ciekawy, ale trochę gorzej z nagłówkiem. Nie jest bardzo źle, jednak postaci (w szczególności głowy) są trochę za bardzo wycięte. Poza tym mam pewne zastrzeżenia co do napisu... główna jego część mogłaby być bardziej kolorowa, a druga mniejsza i nie co "spokojniejszą" czcionką, jak myślisz?

    Verya

    OdpowiedzUsuń
  2. Perseusz w kwiotkach :D
    Szablon z Lily bardziej mnie urzeka i jest bardziej estetyczny :D

    Zdrowia życzę! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mówiłam, że to z mojego bloga, a tam się dzieją dziwne rzeczy xD Co całkiem normalne, że walnęłam Percy'ego w kwiotki :) Całkiem, a całkiem xD

      Usuń
    2. Nie mam nic do kwiotków, sama wszędzie ciepałabym kwieciste stocki wszędzie xDDDDDDDD

      Usuń