piątek, 25 grudnia 2015

[56-57] Once upon a time...



Cześć :D

Święta, święta, chwila czasu wolnego, więc wyciosałam coś z tego gimpa... Prace te są efektem wypaczonego mózgu po przeczytaniu dwóch książek z serii "Ziemiomorze" - dla fanów starej fantastyki, polecam! Literatura aż pachnie innym wymiarem :D
Nie paczajcie na napisy, bo ja dalej ich nie umiem ładnych... #irytacjamotzno.

56. 
Inspiracja Alicją w Krainie Czarów, brak tylko Królika, Kapelusznika i Koteła do kolekcji :)

57. 
I inspirowane toćku Królewną Śnieżką, a raczej - Złą Królową :)
Bez napisów też mam nagłówki, więc jakby ktoś chciał, to piiiiiiisaaaaać :D

No i ode mnie tyle.

Życzę wam leniwych świąt i obżarstwa! :D

2 komentarze:

  1. Prace ładne, ale z napisami faktycznie problem. Spróbuj może z oklepanym, ale zawsze dobrym jednym wyróżnionym słowem, a resztą małą czcionką z dużymi odstępami między literami, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy ssą xD
      Myślę, że to dobry pomysł, chociaż starałam się do tego nie uciekać... Następnym razem spróbuje jak mówisz :)
      Dzięki wielkie za uwagi :D

      Usuń