czwartek, 10 grudnia 2015

[55] I beg about forgiveness



Jak w tytule... błagam XD Bo ja dzisiaj tylko z nagłówkiem i to z takim jeszcze... no wiadomo.
Jestem tak zalatana jak jeszcze nigdy nie byłam - uczelnia daje popalić, termin pisania pracy licencjackiej mnie goni, podjęłam dodatkowo nową pracę weekendową, a tu jeszcze trzeba znaleźć czas aby jakoś żyć xD. Dlatego zlecenie od daughter_of_Hades oddałam Vittorii (aka mojej wnusi xD Dzięki, dzięki, dzięki, bogowie Ci w naturze wynagrodzą ♥). Naprawdę błagam o wybaczenie, no ale... do świąt chciałabym napisać pierwszy rozdział mojego pierniczomento naukowego XD
W święta powinnam się już rozluźnić :)
A teraz Caleo.

Mówi się, że zły humor jest przyjacielem artysty, lecz w tym przypadku nie wystosuję do tego stosownego komentarza xD

Miłego


2 komentarze:

  1. Praca nie jest zła, ale myślę, że lepiej byś zrobiła łącząc warstwy i ustawiając obraz na czarno-biały, żeby dopiero wtedy dodać koloryzację. Wyglądałoby to lepiej, tera postacie niezbyt pasują do tła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady :) Szczerze mówiąc to jakoś nigdy nie dodawałam koloryzacji (w sensie tych takich specjalnych, wiesz xD)Ale następnym razem spróbuje zrobić jak piszesz :D

      Usuń