poniedziałek, 23 listopada 2015

[54] - zamówienie (wreszcie jakiś szablon...)

Cześć!
Wiem, że DG ostatnio trochę umarło, ale wiecie, rok szkolny i tak dalej... Nie jest łatwo :P
Dzisiaj mam tylko zamówienie dla Alessi/Alex, bo z tego, co się zorientowałam, zamówieniem daughter_of_Hades zainteresowała się Sajdi. Ale przejdźmy do zamówienia.

Szablon nr 54
[kliknij, aby powiększyć]/pobierz

Teraz zauważyłam, że hosting chyba rozpikselował mi trochę nagłówek. Fak! Ale zobaczę, jak to będzie wyglądało u Alex i najwyżej podmienimy na lepszą jakość, co trochę gimnastyki będzie mnie kosztować, ale klient nasz pan :P
Oczywiście standardowo czcionki można zmieniać, jeśli się nie podobają, natomiast wszelkie inne zmiany muszą zostać zatwierdzone przez szabloniarkę, czyli w tym przypadku mnie. 
Mam nadzieję, że szablon Ci się spodoba, Alex :)

Przyjmę 1-2 zamówienia ;)
I przepraszam za tak długi okres bez postów :*


12 komentarzy:

  1. Szablon bardzo fajny, chociaż moim zdaniem tła zdjęć w nagłówku mogłyby być nieco mocniej wycięte.
    Czy w związku z tymi problemami będziecie szukać jeszcze kogoś do pomocy?
    Aha i jeszcze jedno. nie wiem, gdzie to zrobić, ale chciałabym odwołać swoje zamówienie złożone jakoś w sierpniu, czy nawet lipcu. Sama jako tako nauczyłam się robić szablony, więc nie róbcie sobie kłopotu. Muszę też przyznać, że mam dość czekania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę ;)
      Co do nowych szabloniarek: nie mam pojęcia, tym zajmuje się Ad. Wszelkie pytania kierować do niej :)
      A zamówienie: u kogo było składane? Bo wiem, że nie u mnie. Lepiej napisz szabloniarce, u której składałaś, bo znając mnie, zapomnę im przekazać :P

      Usuń
  2. Dobra, mail z info o odwołaniu wysłany, mam nadzieję, że dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Zamawiałam właśnie u Ad, później raz pytałam o szablon, ale nie otrzymałam odpowiedzi. Dobra, już nie ważne, dziękuję. Ale gdybyście potrzebowały kogoś do pomocy, to myślę, że byłabym chętna.

      Usuń
  3. Szablon jest super! Serio XD Ino Persiak się ciutkę przeźroczysty robi, ale oj tam, oj tam ^^
    Podoba mi się to menu. Musze opatentować jak to się robi :D
    Tak, mea culpa że jeszcze nie zrobiłam zamówienia... ale uczelnia i praca mnie po prostu wykańcza :<.
    Powinno to potrwać najdłużej do wtorku. No chyba, że nasza klientka nie chce na mnie czekać, to mogę zdać zamówiałkę. Nagłówek w sumie już zrobiony, tylko kod trzeba dopisać xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło: Kalamburka Cegła
    Adres Bloga: worldoftheheroes.blogspot,.com
    Koncepcja: Chciałabym, żeby nagłówek wyglądał mniej więcej tak: czarne gwieździste niebo, a na nim następujące postacie: po lewej herosi (Percy, Annabeth, ewentualny Nico, Percy wersja żeńska[w moim opowiadaniu jego siostra] ), po prawej magowie ( Sadie, Carter ), a po środku ciemna, kobieca sylwetka. Kwestię kolorów pozostawiam szabloniarce - prosiłabym tylko, żeby pasowały do całości ;) Układ prawokolumnowy.
    Ewentualne zdjęcia: -
    Ewentualny cytat: sławne - "you can break my soul take my life away beat me hurt me kill me but for the love of god don't touch her"
    Inne uwagi: - postacie najlepiej, aby były autorstwa viri, a twarze poważne,
    -co do cytatu, fajnie byłoby jak by nie był "w kupie" tylko, żeby poszczególne ragmenty były rozrzucone po nagłówku,
    Kontakt: lubie.siebie.bardzo@wp.pl, lubie.siebie.bardzo@gmail.com
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :D
    Z góry dziękuję
    Aria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że wcześniej nie napisałam, ale przyjmuję:)

      Usuń
  5. Hasło: Najstarszy cegła
    Adres bloga: http://we-will-always.blogspot.com
    Koncepcja: W nagłówku wielka siódemka + Reyna, Nico, Connor i Travis (oni nie muszą być)Tło za nimi najlepiej jakieś takie tajemnicze typu plątające się linie. Ogólnie jakieś ciemne kolory szablonu. Układ obojętny.
    Ewentualne zdjęcia: -
    Ewentualne cytaty słowne: We will always...
    Inne uwagi: Postacie najlepiej Virii
    Kontakt: firnenarea@gmail.com
    Dziękuję na zapas.
    Shruikan

    OdpowiedzUsuń