piątek, 16 października 2015

[52-53] - Nagłówkowo

Hejka!
Zlinczować mnie za nieobecność, bardzo proszę :')
A potem zlinczować mnie drugi raz, bo mam tylko dwa nagłówki, bo Blogger nie chce ze mną współpracować i nie mogę dokończyć szablonu z 52, bo żaden kod nie działa. Czy ktoś inteligentny zdołałby mi pomóc? :P

Ale przejdźmy do nagłówków. Nie chce mi się o nich pisać, bo moim zdaniem są beznadziejne, zwłaszcza 53. 52 trochę lepiej, ale i tak słabo.

52 - we współpracy z Luną (to jej pierwsze spotkanie z Gimpem :P)

53

Mogę spróbować przyjąć zamówienie, ale nie obiecuję, że pojawi się szybko, z tytułu zepsutego blogspota. I szkoły.
Xoxoxo :*

15 komentarzy:

  1. Oby dwa nagłówki są świetne, ale pierwszy chyba podoba mi się bardziej *.* Uwielbiam takie kolory xD
    Czyli nie tylko mnie blogger w ciula robi... tylko że mnie nie chcą się edytować pojedyncze pudełka, np albo tylko całe pole z komentarzami, albo tylko cały post... Nie wiem czo ten blogger, ale bywa irytujący xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Okej, to co?
      Chciałabym zamówić szablon dla mojego bloga, czernie, szarości, fiolety nagłówek otwarty z artami (czarno- białymi) virii (moge podesłać te, z którymi chcę?
      W 'spisie tresci' chciałabym, żeby były fioletowe prostokąty, po najechaniu czarne (biały tekst) ogólnie tło albo czarne albo bardzo ciemny szary... jak coś jeszcze to pisać :)

      xoxo
      #d_o_H
      przygody-nowoczesnych-herosow.blogspot.com

      Usuń
    2. Dobra, mam errora, bo regulamin nieprzeczytany xD
      1. Hasło, hasło, potrzebuję hasło!
      2. W Regulaminie jest formularz i według tego formularzu bardzo bym prosiła. Ułatwienie +1000 (:
      Generalnie tyle z mojej strony :P

      Usuń
    3. przepraszam, najpierw napisałam koncepcję, potem czytałam regulamin, potem pochłonęła mnie (po raz dziesiąty czytana) książka więc:
      hasło: ostatnia cegła xD
      adres bloga był wcześniej, ale: przygody-nowoczesnych-herosow.blogspot.com
      jak już wcześniej było: czernie, szarości, fiolety, nagłówek otwarty z artami (czarno- białymi) virii (dam potem linka) W 'spisie tresci' chciałabym, żeby były fioletowe prostokąty, po najechaniu czarne (biały tekst wszędzie) ogólnie tło albo czarne albo bardzo ciemny szary
      zdjęcia: https://www.facebook.com/im.daughter.of.hades/photos/pb.736168099825865.-2207520000.1445796618./736168396492502/?type=3&theater
      https://www.facebook.com/im.daughter.of.hades/photos/pb.736168099825865.-2207520000.1445797343./785331338242874/?type=3&theater
      (możecie dać jedno, drugie lub oba... ale wolałabym, jakby było jedno z tych, bez tła i np to drugie raz, albo dwa, tylko, że odwrócone za drugim razem)
      cytat: hmmm... może.... |daughter of Hades| (tak wiem, oryginalne, ale będzie mi pasowało... |sam tekst w 'kwadracie' xD|)
      inne uwagi: chyba wszystko powiedziałam wcześniej... aaa! czcionka! (ostatnio rozwalili mi na innym blogu szablon właśnie okropną czcionką) może mi ktoś napisać, skąd bierzecie czcionkę, to coś wymyślę...
      e-mail: nanak.vogue@gmail.com

      xoxo
      #d_o_H

      Usuń
    4. Mogę wziąć zamówienie, o ile nie przeszkadza Ci długi czas oczekiwania - gdzieś nawet z dwa tygodnie.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę złożyć zamówienie, czy już nie przyjmujecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak najbardziej przyjmuję, nie wiem, jak dziewczyny :)

      Usuń
  7. ycwodaiwz cegła
    Szablonik bym prosiła.
    Nie mam żadnej konkretnej koncepcji. Dominacja czarnego, granatowego i bordowego. Na szablonie Nico, Percy, jakaś dziewczyna z czarnymi włosami i można ewentualnie jakiegoś półazjatę tam wcisnąć.
    Chciabym, żeby znalazł się tam jakiś cytat ID, najlepiej z Radioactive lub Gold, ale nie wiem jaki. Jak chcesz możesz wcisnąć, ale nie trzeba.
    Grunt żeby było przejrzyście. Dobrze by było gdyby po najechaniu na link litery robiły się szare, a po kliknięciu białe.
    Zdaję się na ciebie :)
    adres bloga: magic-death-chb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjmuję :)
      Jeszcze tylko mogę prosić o jakiś kontakt? Mail czy coś?

      Usuń