piątek, 21 sierpnia 2015

[48] - Miejsce na tytuł.

Hej, cześć, dobry wieczór czy jakkolwiek!
Dawno mnie tu nie było. Prawie miesiąc. Sorki! Nie bijcie. Albo jak chcecie, zwłaszcza, że mam tylko jeden wolny szablon i nic więcej ;-;
Tak więc ten no. Tłumaczyć się nie będę, bo po co, przejdźmy od razu do szablonu c:

Szablon wolny
[kliknij, żeby zobaczyć podgląd]/Pobierz

Nie lubię tego szablonu. Najpierw schrzanił mi się hosting nagłówka, a potem szanowny hosting, na który wgrywam xml-e się też spartaczył. 

Tyle w tej kwestii =P

Przyjmę jedno? Dwa? Trzy? Kilka zamówień.



Paaaa!


3 komentarze:

  1. Lucy <3 Ktoś tu chyba PLL ogląda xD
    Szablon spoko, nie wiem czego Ty od niego chcesz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ogląda :P Czyta xD Ale wie, że Lucy gra w PLL i ją kocha za bycie Arią, która swoją drogą w książce ostatnio z lekka zaczęła irytować ;_____; I tak ją lubię xD
      To wszystko wina hostingów! Przerzucę się chyba na Deviantarta ;-; Ale dzięki xD

      Usuń
    2. No to ja tylko oglądam.. a raczej oglądałam, bo po ostatnim odcinku przeżyłam szok i mam ten serial już gdzieś xD
      No, hostingi miewają humory xD

      Usuń