poniedziałek, 17 sierpnia 2015

[44-47] True love never ends

Yyyy... hej, tutaj Ad. 
Nie miałam internetu przez kupę czasu, ani weny, ani na cokolwiek innego, ale wyciosałam coś z tego CSS'a i GIMP-a. 
Bez niepotrzebnego pitolenia, pokazuję swoje wypociny xD
Witam także w naszej skromnej załodze Sajdi - mam nadzieję, że przyjmiecie (o ile już tego nie zrobiliście) ją ciepło ;)

Szablony
44.
[kliknij, aby powiększyć] / pobierz
Pierwszy szablon tego typu. Nagłówek i podstrony przewijają się wraz ze stroną. Jak na mnie, jest śmiesznie prosty :v Wiecie, jak ja lubię przesadzać z nagłówkiem, wymyślnymi kartami i bogatym CSS'em. Oj, tak...
Karty są nieruchome.

Nagłówki
45.
 Boże, jaki oczojeb graficzny. Tak mnie coś naszło na coś bez sensu... Wersja z napisem i bez ;) Mam nadzieję, że komuś się spodoba D:
46.

Tym razem dwie, niewiele się różniące, wersje kolorystyczne. Która, waszym zdaniem, jest lepsza?

47.
Tak mnie coś naszło na ten cytat i nie wiedząc czemu, wylądował na tym nagłówku. Ten podoba mi się najmniej ze wszystkich. Taki stary śmieć D:

Co jest waszym faworytem? :)
Przyjmę dwa zamówienia ;)


8 komentarzy:

  1. Nagłówek 45 jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sajdi ma rację *-* 45 wygrywa. Cudny jest *-* I szablon też śliczny. Rzeczywiście dziwnie prosty jak na ciebie, ale mi się podoba (:


    *wreszcie odpisałam ci na maila :P*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dziewczyny XD Dla mnie 45 jest jako-taki.
    *wiem, że odpisałaś, ale nie bardzo wiem, co napisać ;-;*

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi ostatni bardzo się podoba...
    Dobra. Chciałabym zamówić szablon.

    1. Krew cegła (jakie to makabryczne!)
    2. heroska-z-wyboru.blogspot.com
    3. Gwiazdy. Chciałabym tło i wszystko takie, nocne niebo, gwiazdy, romantico, sratatata. Kolory najlepiej granatowy, szary, biały, czarny. Nie wiem, może ciemne tło, apole na tekst białe? Jak tam chcesz. Błagam tylko, nic czerwonego!
    4.Nic konkretnego. Nie chcę postaci. Jakieś kwiatki, teksturki i inne tam okay, ale bez postaci proszę.
    5. .. .-.. --- ...- . -.-- --- ..-
    (taa I love you Morse'm)
    6. Hm... ogólnie to chodzi o to, że ja nie chcę nagłówka. Chciałabym tylko ładne tło, zaokrąglone dodatki, fajne menu (mogę prosić o rozwijane?) etc., ale nagłówkiem chciałabym się zająć sama.
    7. agnik9d@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! Mam nadzieję, że to nie podchodzi pod dokładny opis, ale proszę, błagam, na kolanach, na uszach, na rzęsach, żeby miejsce na nagłówek było prostokątne poziome nad wszystkim, a nie z boku, jak np na koniec-to-tylko-poczatek.blogspot.com

      Usuń
    2. Przyjmuję zamówienie :)
      Pierwszy raz w życiu ktoś prosi mnie, żeby nie było nagłówka. Ba, żebym zostawiła na niego miejsce i szczerze nie wiem jak to zrobić, żeby to miało ręce i nogi.
      Sorki, ale nie rozumiem o co chodzi z tym napisem. Mimo wszystko, zrobię to kiedy już skończę The Walking Dead, więc góra za tydzień/dwa - mam nadzieję, że to nie będzie problemem ;)

      Usuń
    3. Okay. Napis to "I love you" alfabetem Morse'a, takie nawiązanie do Leona

      Usuń
    4. *wtrąca się niekulturalnie w rozmowę*
      Ad, możesz wkleić kodzik z miejscem na nagłówek z hostingu :> Zamawiająca po prostu wkleiłaby tam adres do swojego nagłówka...
      Właściwie ja tak robiłam i śmigało :>.

      Usuń