niedziela, 23 sierpnia 2015

[49] Bogowie, dajcie zdrowie, nie siłę, bo zabiję.



Hej, haj, hell-o!

Przybywam z wolnym szablonem... Tym razem państwo Kane.

(kliknij by zobaczyć / pobierz)


Tak, ja wiem, nagłówek znowu dupy szanownych czterech liter nie urywa, poza tym znów nie dałam napisu, bo nie umiem sobie znaleźć jakiegoś pasującego -,-. 
CSS wydaje mi się całkiem zgrabny. Polubiłam ostatnio układy zamknięte. Według mnie są mega estetyczne, więc moja wewnętrzna pedantka się cieszy :D . 
Shadow box (ten przy poście) zastosowałam również na ramkach komentarzy :)

No dobra, to by było tyle :)
Przyjmę zamówienia! Jestem chora, więc przerwie od oglądania seriali i animców chętnie zrobiłabym coś konstruktywnego :)

Pozdrawiam ♥

8 komentarzy:

  1. 1.Hasło: pollyanna cegła
    2.Adres bloga: http://percico-yaoi-pl.blogspot. com
    3.Koncepcja: etto, jakieś Percico i do tego moze byc Apollo i Ares
    4.Ewentualne zdjęcia: zdam sie na ciebie
    5.Ewentualny cytat: Percico i Arello miłością życia
    6.Inne uwagi: brak
    7.Kontakt: lyra111padawan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiec bym prosila o zrealizowanie zamowienia xDD

      Usuń
    2. No to przyjmuje xDD
      Szablon jakoś niedługo się będzie tworzył, do końca września max :)

      Usuń
    3. Okej, nie śpiesz się :) poczekam :*

      Usuń
  2. Hej, mogłabym zamówić szablon? Czy nikogo nie ma?

    OdpowiedzUsuń