sobota, 11 lipca 2015

[37-38] Lubisz mango?

Ahoj, Demigods! Czy podoba wam się nowy szablon główny? Mi tak jakby, ale pachnie świeżością.
Wiecie może coś na temat spotkań w Krakowie, najlepiej w wakacje? Mam możliwość w końcu bycia na jakiś, ale tylko w wakacje...

Wena na CSS wróciła... razem z tym Dary Anioła i Lily Collins :')

[kliknij, aby powiększyć]
Obrazek to GIF. A to pierwszy szablon minimalistyczny. Zaczęłam go robić jakieś 2-3 miesiące temu, ale wtedy wyglądało to całkiem inaczej. Efekt jest, jak dla mnie, zadowalający. Być może dlatego, że nie znam się na tego typu szablonach.

[kliknij, aby powiększyć]
Pobierz
Początkowo jego wizja była całkiem inna, ale jeden kod odmówił posłuszeństwa; robiłam, co mogłam, a on i tak nie działał. Musiałam zatem "trochę" pozmieniać.
Grafika mi się podoba! Mam też dla Was nagłówek z tego szablonu.

[kliknij, aby powiększyć]


Przyjmę dwa zamówienia na kogoś z DA! Lub cokolwiek innego...

3 komentarze:

  1. Witam/Hejka/Dobry Wieczór
    Mam pytanie, czy mogłabym zamówić u Was tylko nagłówek? (bo w regulaminie wspomniany jest tylko szablon, więc nwm )
    Kłania się nisko - KAszmirowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście ;) Przyjmujemy i takie zamówienia.

      Usuń
    2. W takim razie zamawiam nagłówek ;)
      Swoją drogą dziękuje za szybką odpowiedź, nie spodziewałam się :D
      1.Hasło - Złodziejka Cegły/Cegła
      2.Adres bloga: http://percy-jackson-nietypowa-historia.blogspot.com/
      3.Koncepcja: De facto to nic nie mam do gadania, bo układu to ja raczej nie wybiorę ;) Ale mam jedną prośbę odnośnie kolorystki - czerń i pomarańcz, niech będą dominujące.
      4.Ewentualne zdjęcia: co do zdjęć nie mam żadnych specyficznych wymagań. Może jakiś Mordor i Shire, lasy, góry, rzeki, jeziora, w końcu to dłuuga podróż :D Ale wtedy np. góry jakieś mrohczne xD a lasek jakiś wesoły czy cuś, bo miło by było, gdyby to było coś na zasadzie przeciwieństw. ( ewentual, Percy , Pierścień i nwm co jeszcze. Ale to tylko taka opcja B.)
      5.Ewentualny cytat: "Z nowym dniem, nastaje nowa nadzieja"
      Ewentualnie, gdyby się zmieścił i pasował można wcisnąć tytuł:"Percy Jackson i Władca Pierścieni" < ale wiem, że polskie znaki i ładne czcionki nie chodzą parami xD >
      6.Inne uwagi: Nie wiem jak całość ma się do tła, a więc jeśli dało by radę przy okazji załatwić jego sprawę byłabym wdzięczna :D
      7.Kontakt: kaszmiry@gmail.com
      Kłania się nisko
      KAszmirowa.

      Usuń