niedziela, 19 lipca 2015

[39-40] - Two can keep a secret...

...when one of them is dead.
Dzieńdobrywieczór ziemniaczki ^^
Dzisiaj dwa szablony, jeden w końcu dla Less Sill. Naprawdę, bardzo Cię przepraszam za czas oczekiwania. Mam nadzieję, że szablon Ci się spodoba :) Ogólnie to strasznie ciężko robi mi się szablony z fanartami, a z tego jestem nawet zadowolona. Ale oceń sama.

[kliknij, żeby zobaczyć w pełnym rozmiarze]/Pobierz

WOLNY
 [kliknij, żeby zobaczyć w pełnym rozmiarze]/Pobierz


Co mogę powiedzieć o obu szablonach? Mają identyczną bazę i bardzo podobnego CSSa. Oba mi się w jakimś stopniu podobają, chociaż zmieniłabym co nieco. Ale to w nagłówku, a ja nie mam siły już dzisiaj na grafikę. Ani na CSSa. Chcę tylko walnąć się z kakałkiem, którego nie mam, na kanapę i czytać "Miasto Szkła". Dzisiaj miał być jeszcze jeden szablon, ale nie miałam siły ani chęci już siłować się z CSSem. Zwłaszcza z tak badziewnym internetem. 

Przyjmę MOŻE jedno zamówienie. 

Xoxo :*

7 komentarzy:

  1. Hej :) Dziękuję za komentarz na GV ^^
    1 - hmm... jak dla mnie jest za ciemno. Napisy w nagłówku są niezbyt czytelne. Polecam do małych czcionek albo verdana (najlepiej litery wielkie, pochylone, rozmiar 8 do 10 px i jeśli pracujesz w PS'e to odległość liter na 400px, jeśli w gimpie, to nwm bo już nie umiem obsługiwać tego programu) wtedy napis znacznie lepiej wygląda, lub Orator std.
    2 - Css jest fajny, jednak koloryzacja na nagłówku jest zbyt ostra i nie wygląda to za fajnie. Nie będę pisać o napisach, bo musiałabym przepisać to co powyżej. :)
    Ogólnie: jesteś na dobrej drodze. Jednak musisz jeszcze trochę popracować na grafiką, a przede wszystkim nad napisami i koloryzacjami. :)
    Pozdrawiam,
    Lynx ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, dziękuję! Świetne, właśnie o to mi chodziło! Już go pobieram i ustawiam, bo jak dla mnie: idealnie. Bardzo Ci dziękuję, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeeeej, szukacie może pół-boskiej graficzki na staż? XD Nie widzę żadnej informacji o naborze, więc pytam pod postem :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie nie szukamy (na razie), ale zawsze rozpatrzymy jakieś zgłoszenia ;)
      Wystarczy wysłać do mnie (pomyluna2003@gmail.com) kilka prac, sprawdzę i ewentualnie wyślę na staż :)

      Usuń
    2. To ja się wieczorem odezwę :)

      Usuń
    3. Może być pewien kłopot, kiedy odpowiem - jutro z samego ranka wyjeżdżam na calutki tydzień, ale postaram się odpowiedzieć wcześniej o ile u ciotki w Jeleniej Górze będzie wi-fi :P Więc niestety sobie trochę poczekasz :/

      Usuń
    4. Noł problem :) Właściwie to jednak zaraz wyśle e-mail :D

      Usuń