piątek, 17 kwietnia 2015

[24-25] - No title, bo Vittorii się nie chce.

Dobry wieczór!
Mam dzisiaj dla Was jeden szablon wolny i jedno zamówienie (Kali, to twoje! :D). Zacznijmy od zamówienia, które moim zdaniem lekko schrzaniłam ;-; To zostawiam do oceny Kali i już daję podgląd. Który też zepsułam (nie sądziłam, że to możliwe, no ale XD). Cała ramka posta i karty są jeszcze odrobinę obniżone. Przynajmniej tak to wyglądało, jak skończyłam CSSa.


Szablon wolny jest w ogóle jednym z pierwszych, jakie robiłam i które podsunęłam Czerwonej Ropuszce (Ad) do oceny. Podobało się jej i tak jakoś wylądowałam w DG. 


Przyjmę 1 zamówienie!
Za trzy dni notka rocznicowa! :D
Dobranoc,
Vittoria (:

2 komentarze:

  1. Błagam Cię Vittoria, nie bądź dla siebie taka surowa >.< (XD)
    Moim zdaniem szablon jest piękny i moja koleżanka też tak sądzi, dlatego nie rozumiem o co ci chodzi :D Odnośnik za chwilę się pojawi (właśnie tłumaczę koleżance przez Skypa, jak to wszystko poustawiać XD)
    ~Kali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze, siem postaram xD
      To miło, skoro się wam podoba ^^. Im dłużej na niego patrzę, tym bardziej mi się podoba, chociaż cały czas myślę, że mogłabym wnieść tutaj jeszcze milion poprawek >.< Ale twojej kumpeli się podoba i to najważniejsze =D

      Usuń