czwartek, 9 kwietnia 2015

[23] - When you love someone, you should fighting

Bonjour!
Tu znowu ja. Vittoria. I tak, dla mnie 10 to jest godzina poranna. Wczoraj mailowałam do północy (pozdrowienia dla miłej osóbki, z którą to robiłam :D) a potem jeszcze spać nie mogłam. Dzisiaj znów mam dla Was jeden wolny szablon. Wstawiłabym ich więcej, ale muszę zachować kilka do dłuuugiej notki rocznicowej, która wypada już 20 kwietnia :D. Pomyśleć, że oglądam prace Ad od samego początku praktycznie... Dobra, bez zbędnego gadania wstawiam szablon (wspominałam w poprzedniej notce, że jestem strasznie gadatliwa i dużo piszę, gdy z kimś czatuję? 0.o).

Szablon wolny

 Pobierz szablon

W sumie nawet mi się podoba. Jeszcze mi zostały takie zimowe kolory w głowie, mimo, że już wiosna, ale rocznicowe szablony będą bardzo 'wiosenne' :) Niebiesko mi!  XD

Tak, jak poprzednio, przyjmę dwa zamówienia. Oddam najszybciej, jak mi się uda :)

Do następnego!
Xoxo :*

12 komentarzy:

  1. Po pierwsze!
    Szablon piękny (jak zawsze)
    Po drugie!
    Czy ja ciebie przypadkiem nie widziałam na blogu Hazel? Jeżeli to byłaś ty, to wiesz o co chodzi XD
    Po trzecie!
    Nie mam trzeciego, więc życzę ci tylko Wesołych Spóznionych Świąt Wielkanocnych :D
    ~Kali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze! XD
      Dziękuję *.*
      Po drugie:
      Winna. To byłam ja :D
      Po trzecie:
      Dziękuję i nawzajem :D

      Usuń
    2. Po pierwsze! (i ostatnie XD)
      Chciałabym byś zrobiła szablon dla mojej koleżanki. Mogłabyś? Tutaj daje ci preferencje :D
      1. Hasło: demigods (nie wiem czy powinno być takie ;/)
      2. Adres bloga: http://natalie-niesamowity-polbog.blogspot.com/
      3. Koncepcja: Prawo-kolumnowy, ruszające się, fantazyjne karty, kolory to:czerwony, czarny, pomarańczowy i żółty :) Ze zdjęć musi być http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/326/d/9/lily_evans_by_viria13-d33dvf5.jpg (na głównym obrazku) i ogień. DUUŻO ognia :D
      4. Ewentualne zdjęcia:To zostawiamy w twoich rękach :)
      5. Ewentualny cytat: We are never going back together.
      6. Inne uwagi: Ta ruda dziewczyna, niech będzie zrobiona jako takie "stare zdjęcie". Chyba wiesz o co mi chodzi :D
      7. honorata.drozd5@gmail.com
      7. Kontakt: kalipso.wheatly@gmail.com

      Usuń
    3. Tak, podaje mój kontakt i jej-bo mogę XD

      Usuń
  2. Kali, wszystko spoko, postaram sie to zrobic, tylko przeczytaj regulamin i podaj dobre hasło, okay? :D Bo jesli przyjmę zamowienie z błędnym hasłem to podejrzewam iż Ad mnie zabije xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno: brak postów na blogu, nie mogę wykonać zamówienia, przykro mi >.< I brak odnośnika do DG. Sorry, muszę trzymać sie zasad.

      Usuń
    2. Nie zabiję, tylko oskarżę Cię przed sądem. Pani Małgorzata to rozpatrzy.
      Odnośnik można dodać później, posty też nie są tak bardzo ważne - ale błagam o poprawne hasło i czytanie regulaminu. ;-;

      Usuń
    3. Przepraszam, jestem tępa XD Już patrzę na regulamin :D

      Usuń
    4. UWAGA! WRÓCIŁA KALI Z HASŁEM!
      Więc tak, hasło to: Uprowadzona cegła :D

      Usuń
    5. Prawie zapomniałam o tej cząstce z cegłą. To dalej brzmi epicko. Ło matko xDD

      Usuń
    6. Uprowadzona cegła... Glebłam xDDD
      I żeby było oficjalnie: Przyjmuję zamówienie! :D

      Usuń
    7. Yay! Idę zadzwonić do koleżanki ^^
      PS: "Uprowadzona cegła"... I potem tak w opisie: "Jason nie mógł wytrzymać. Porwał swoją ukochaną... cegłę"
      XD
      ~Kali

      Usuń