środa, 8 kwietnia 2015

[22] - Never lose hope, she dies last...

Hej!
Jestem nową szabloniarką (: Na imię mam Wiktoria, ale tu proszę o zwracanie się do mnie Vittoria. A w sumie... Nazywajcie mnie jak chcecie :D
Na początek mam dla Was jeden szablon, taki powitalny :D Może zanim go dodam, napiszę coś o sobie...
No więc. Mój wiek nie jest ważny. Lubię czekoladę. I herbatę. I książki. Dużo książek, dużo herbaty i dużo czekolady. Piszę jeszcze jednego bloga, z opowiadaniami. Lubię oglądać filmy. Nienawidzę brukselek. Jestem uzależniona od emotek. Fajnie się mailuje z Ad. Mam psa. Nie lubię filmów PJ. Ryczę jak głupia jak oglądam Gwiazd Naszych Wina. Ej, dobra, kończę, bo to się dziwne zaczyna robić xD

Szablon wolny

Przyjmę dwa zamówienia, tak na rozgrzewkę. Siedzę w domu chora, więc miło będzie coś porobić xD
Wiem, że ten nie jest jakiś genialny, ale mi i tak sie podoba, mam nadzieję, że chociaż części z Was rownież :)

Następny szablon jutro w godzinach porannych, dzisiaj miałam problem z jego zahostowaniem ;)

Xoxo :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz