wtorek, 7 kwietnia 2015

[21] I am stronger than you think

Cześć wszystkim!
Jestem nową szabloniarką, mówcie mi Julie :) Mam wiele zainteresowań i jednym z nich jest właśnie grafika komputerowa. Nie będę się tu o sobie rozpisywać, więc jeśli chcecie możecie zadawać mi pytania w komentarzach :)
Pewnie się zastanawiacie, co oznacza tytuł posta? Otóż już Wam wyjaśniam. Jest to cytat z jednej z moich ulubionych piosenek, a mianowicie Stronger Than You Think. Z tym cytatem zrobiłam także dzisiejszy wolny szablon, który możecie zobaczyć na dole. 



Pracowałam nad nim 1,5h, ale i tak uważam, że wyszedł całkiem, całkiem.

Na "rozgrzewkę" przyjmę jedno zamówienie!
Edit: Przyjęłam zamówienie  Wild Roses
Julie


6 komentarzy:

  1. Ślicznie *-* Taka mroczna kolorystyka, kocham *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Można złożyć to zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Hasło: Kroniki Rodu Kane: Cień Węża Cegła
      2.Adres bloga: http://olimpwmroku.blogspot.com/
      3.Koncepcja: Coś takiego jak tu http://dramione-dwa-swiaty.blogspot.com/ tylko, że w niebieskich/granatowych lub czarnych/szarych (jak ci wygodniej)
      4.Ewentualne zdjęcia: Najlepiej jakby się pojawił niebiesko włosy chłopak, percy, nico, leo i ann. ( nie mam zdjęć :/ )
      5.Ewentualny cytat: "Trener Hedge tkwił za sterem wyśpiewując piosenkę z czołówki Pokemona. Zmienił słowa na zabiję wszystkie, a Leo naprawdę nie chciał wiedzieć dlaczego."
      6.Inne uwagi:
      7.Kontakt: demigodka.xxx@gmail.com

      Usuń
    2. Zamówienie przyjęte! :)

      Usuń
    3. Masz może już ten szablon?

      Usuń