wtorek, 7 kwietnia 2015

[17-20] Nazwijmy to fazą, byleby nie Fazą (nikły podtekst dla Tuneli).

Heloł, tutaj znów Ad! Muszę powiedzieć, że uważam, że poprawiłam się w grafice... z każdą pracą robię to coraz lepiej i to chyba widać, prawda? Tak samo z kodami CSS. Zaczynam robić swoje ruchome karty oraz inne duperele, które zazwyczaj są niepotrzebne.
Nie przedłużając dłużej, prezentuję swoje nowe szablony!
(Tak, wiem, że to wszystko to Jasper, ale ta faza...)

Szablony wolne

----------
[kliknij, aby powiększyć podgląd] / pobierz

Wątpię, czy zauważyłaś/eś, że w tym szablonie zmieniłam suwak, ale znaleźć i pozmieniać kod było mi niezmiernie trudno, więc sama sobie gratuluję sukcesu. Prócz tego CSS prosty jak drut, bez innych gadżetów, ale to mi się podoba. Tak... wiem, że nikt nie pisze Jasper, ehh... 

----------
[kliknij, aby powiększyć podgląd] / pobierz

A oto przykład na to, że moja grafika jest coraz lepsza. Uzbroiłam się w kilka nowych czcionek oraz texturek i postanowiłam je wykorzystać. Piper się tylko tak przypadkowo nawinęła do tego nagłówka... eh, no dobra, przyznam się. Zżera mnie faza na Jasper, no...!

----------
[kliknij, aby powiększyć podgląd] / pobierz

Teraz szablon, który po raz kolejny wychodzi ponad moje normy. Widzicie te wszystkie suwaki? O mamo, siedziałam nad tym prawie tydzień... w końcu okazało się, że połowa tych rozkmin była niepotrzebna, ale no cóż. Nie wiem, co tu robi Jason. Nawinął mi się podczas robienia na główka, ot co.
"Days of my Grace passed away and now I'm alone" - znaczy "Dni mojej łaski przeminęły i teraz jestem sam". Smutne, ale prawdziwe. Ludzie pojawiają się, kiedy jesteś na topie, a potem... znikają i zostaje się samym. Coś na podstawie słuchania w kościele podczas rekolekcji tydzień temu "Syna Marnotrawnego". Ehh... Szablon jest taki "okej" i nie podoba mi się w nim nic więcej, jak tylko nagłówek.

Przyjmę DWA zamówienia. Nie bójcie się zaglądać do zakładki "Regulamin", a potem pisać zamówień.

4 komentarze:

  1. Jak zwykle ślicznie *-* Kocham *-*
    Odpisałam ci na maila xD
    Xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie.
      Nie jest śliczne. Coś cię trzasło.
      Tak, widzę, że odpisałaś i ja już też.

      Usuń
    2. Jest ślicznie i się nie kłóć. Ja mam rację i koniec.
      Znowu ci odpisałam :P

      Usuń
  2. Szablon z Jasonem jest przepiękny. Zamiast fioletu dałabym wszystko granatowe, ale i tak bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń