piątek, 29 stycznia 2016

[73] - Give me love

No hejka ^^
Niestety, zamówień nie mam, gdyż coś, jakiś wirus or something, zjadł mi większość plików graficznych, a wszystkie resztki, które przeżyły, przenieść musiałam do kwarantanny, bo antywirus świrował .-. Więc możecie odwołać swoje zamówienia, przenieść je do kogoś innego czy jakkolwiek, albo możecie czekać, ale - lojalnie informuję - że odbudowanie bazy graficznej i ogarnięcie fiksującego kompa trochę mi zajmie. Na razie w kwestii graficznej współpracuję z moją kochaną Ad - ona podrzuca mi grafikę, ja robię CSS'a - tak powstał nowy główny c: Jak się podoba?
Dzisiaj daję wam jedno jedyne coś, co przetrwało atak - mój dawny główny z mojego bloga. Wisiał i u mnie, i na jednym z moich próbnych, dlatego żyje :P
Nie przedłużając...


73. Give me love
[kliknij, aby powiększyć]/pobierz

Naprawdę lubiłam ten szablon i mam nadzieję, że komuś się przyda :)
To ja znikam :P
Vicky

4 komentarze:

  1. No bardzo fajny był ten szablon XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję z powodu utraty plików. Tyle ostatnio się o tym słyszy, że chyba powinnam na zaś zapisać wszystkie moje prace gdzieś na dysku wymiennym...
    Co do szablonu, po pierwsze - prawie go nie widać na podglądzie. :c A szkoda, bo po grafice zapowiada się obiecująco! :<
    No cóż, mówi się trudno.
    Pozdrawiam ciepło! <3
    Alessa (graphics-temptation)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuj, bo uczucie mocno nieprzyjemne, kiedy tak nagle wszystko tracisz :<
      I co do podglądu - dzięki, że napisałaś, bo on na początku wyglądał normalnie, ale widzę, że się uciął. Jak tylko dojdę do komputera, to poprawię :>
      Również pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń