wtorek, 26 stycznia 2016

[70-72] to miał być "walentynkowy" post, ale jestem niecierpliwa :(


Bry wieczór,
Pewnie się nie stęskniliście za mną :D

Ostatnio miałam bardzo romantyczny nastrój, co do mnie jest niepodobne, więc... wyszło mi parę (ekhym, ACHTUNG!) parringowych szablonów! I to w dodatku (ACHTUNG 2!) heteroseksualnych! XD



70. Ja tu mogę być niedźwiedziem, a Hazel tylko te diamenty...
(kliknij na zdjęcie by powiększyć / pobierz)

Szablon otwarty, kodzina ascetyczna i blada... chciałam sprawić trochę "uduchowione" wrażenie więc tak to wyszło. A btw to Frazel jest moim najulubieńszym parringiem :3


71. Nieświeże włosy w kucyk związałam, może Jason nie poczuję... 
(kliknij na zdjęcie by powiększyć / pobierz)

Lubię ten kod. Jest prosty, efektywny i przejrzysty :D. Nagłówek trochę niewypał, ale przynajmniej (przynajmniej w moim odczuciu) napis wyszedł całkiem zacnie. Zacniej niż inne moje próby :D

72. Nie śpij, Persiak, ino czytoj!
(kliknij zdjęcie by powiększyć / pobierz)

Oka, chyba ten szablon wyszedł najlepiej z całej trójki. A Percabeth średnio lubię... No chyba, że w wydaniu wnusi! :D 


Niooo no to ja już uciekam :D 


2 komentarze:

  1. W pierwszym zrobiłabym we wszystkim border-radius, ale poza tym prace super. Z napisami też jest coraz lepiej, chociaż mi nie do końca odpowiadają takie czcionki, ale i tak jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie zachwycam się radiusem... ale może w tym wypadku masz rację XD. To się cieszę :D

      Usuń