wtorek, 11 sierpnia 2015

[42] Fioletove love



Cześć :)

Przybywam z nowym wolnym Solangelowym szablonem. Faza się nie kończy kiedy widzę takie milusie, słodziusie bubusie... Tak więc przedstawiam: Typowy Will i Typowy Nico.

(kliknij by powiększyć / kliknij by pobrać)

Cóż rzecz o szablonie? W nagłówku mało się postarałam... To jest tylko nałożonych parę tekstur na siebie + wycięte postacie + tęcza (no przecież, nie mogłam się powstrzymać!). Tak właściwie to Will wygląda tu jakby miał jakieś pryszcze na ręce... Proszę się nie bać, to tylko piegi xD.
CSS właściwie też jest całkiem prosty. Efekt przy stronach: Niebieski zamienia się w fioletowy, fioletowy w niebieski :) .
Chyba ostatnio przerzuciłam się na minimalizm. Może ten szablon jest prosty, ale jestem z niego całkiem zadowolona. No i mam nadzieje, że komuś też się spodoba :) .

Przyjmę 1 zamówienie, na rozgrzewkę. Tylko zamawiający/a będzie musiał/a poczekać do 1 września, jak wrócę z wyjazdu. Jeżeli ktoś by chciał, to zostawiam kontakt: klik.  Sądzę, że na asku najszybciej się będzie ze mną dogadać. 

No to ode mnie tyle :)
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz