sobota, 25 kwietnia 2015

[32] Żyjemy jak śnimy - samotnie

Hejka-naklejka! Dziś nie mam dla was szablonów, tylko same nagłówki. I to takie nijakie moim zdaniem.
Poza tym, mam dla Was kilka koloryzacji do GIMPa.

Jak użyć koloryzacji? Na samym początku pobieramy i zapisujemy w folderze .gimp(coś tam, nie pamiętam xD), w folderze "curves".
1. Klikamy w "kolory", a potem "krzywe..."
2. klikamy w trójkącik przy ustawieniach, a potem "Zaimportuj ustawienia z pliku...".
3. Wybieramy naszą koloryzację.
Powinno działać! W razie trudności napiszcie do mnie, może coś dam radę zrobić.

Nagłówki



[kliknij, aby powiększyć]
Dwie wersje kolorystyczne jednego nagłówka. Nie wiem, co o nich/nim sądzić. Jak myślicie, który jest lepszy? Mi samej trudno jest to stwierdzić.

[kliknij, aby powiększyć] 
Znów nie wiem, co myśleć... kiedy go robiłam - podobał mi się. A teraz...? Nie.


Koloryzacje





Która najlepsza? Mi samej trudno to ocenić i czekam na Wasze zdanie. Klient zawsze rację ma, nawet jak jej nie ma! Hah, no dobra - wy zawsze macie rację.

Nie mam pojęcia, kiedy osoby które zamawiały szablony, je dostaną. Nie mam ostatnio ochoty na zamówienia z powodu, którego nawet ja nie znam. I nie chce mi się robić CSS. Jestem leniem patentowanym gwarancją :')

NIE przyjmuję zamówień!

1 komentarz:

  1. Żabko, bardzo ładnie *-* Ten pierwszy nagłówek w drugiej wersji kolorystycznej mi się mega podoba ♥
    I zabieram koloryzacje (wszystkie!) *-*

    OdpowiedzUsuń