sobota, 7 marca 2015

[12-13] True love, true friends... and nietopiące się naleśniki

Witajcie po przerwie, moi kochani!
Trochę się za wami stęskniłam, przyznaje, ale naprawdę szkoła i nauczyciele dali mi w kość.

Mimo wszystko, ostatnimi czasy zdołałam znaleźć wolną chwilę i poszukać ciekawych kodów, oraz wypróbować jakieś swoje...
otrzymałam trzy zamówienia - jedno już spełniłam, więc nie ma sensu dawać go w poście.
Niestety, nie mam żadnych ,,darmówek" (szablonów wolnych) na tą chwilę, ale kiedy tylko zmniejszy się mój pośpiech na pewno jakaś/jakieś się pojawią.

Zamówienie dla Kalipso Wheatly

[kliknij, aby powiększyć podgląd] / pobierz

Jestem potwornie zadowolona z tego szablonu. W końcu zauważyłam, że zrobiłam postęp w grafice, a także w kodach CSS (cienie, data w kółeczku, zarąbiste ruchome karty) i trochę powiększyło to mój zapał do dalszego zajmowania się szablonami. Tak na marginesie - przepraszam Kalipso, ale Nico nijak pasował do kompozycji... plus, trochę przesadziłam z czernią oraz granatem, ale ci...

Zamówienie dla Wild Roses


[kliknij, aby powiększyć podgląd] / pobierz
Z tego szablonu jestem dużo mniej zadowolona i nic nie poradzę... starałam się, żeby było dobrze, ale trochę mi, no cóż, nie wyszło. Padłam na samej kolorystyce, nie mówiąc już o głupim nagłówku z Percym, który wygląda jakby świecił. Jedynie z ruchomych kart jestem zadowolona i szczerze mówiąc, muszę być, bo robiłam je jakieś pół godziny. Fe, po prostu nie mogę się patrzyć na to. Wena uciekła gdzieś w połowie robienia CSS. Serio, muszę ją złapać. 

Przyjmę trzy zamówienia, które oddam najszybciej, jak będę mogła.

4 komentarze:

  1. 1. Kraina cegła
    2. ellena-i-bogowie.blogspot.com
    3.dużo, duużo ognia, czerwone, czarne, może trochę złota? układ mniej więcej tak, jak jest, tzn. spis po lewej, reszta po prawej
    4. https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/e15/10932560_715976425187746_1171113508_n.jpg to rysunek, który sama wykonałam, więc brak praw autorskich :P jak chcesz, to tam daj, jeśli nie pasuje, to nie. można zmienić (jeśli się da) kolorystykę tego czegoś
    5. Ewentualny cytat:
    "*Trójka po prawdę na wschód popłynie*
    Tam znajdzie tego, który prędko zginie
    *wyruszą Ogień, Upiór i Piekło*
    i znów wybuchnie Trojańskie Piekło
    dojdzie też ten, którego szukają
    na szczęście z misji wszyscy wrócą cało
    jeden przybędzie samotny jak zwykle
    *serce Upiora nie do miłości przywykłe*
    dwóch śmiertelników do Obozu wkroczy
    spojrzą na herosów piękne Smocze Oczy
    i odwrotność do nich świecąca rubinami
    to dopełnienie rozkwitnie między nami"
    Dasz tyle, ile ci się zmieści, może być całe, ale nie musi :)
    te oznaczone *...* konieczne
    6. jeśli jakieś inne obrazki, to mogą być. I DUUUŻO OGNIA KONIECZNIE
    7. maximum.symboli@onet.pl
    ~Ellena el'Wàr

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Hasło: Duma cegła
    2.Adres bloga: w-obronie.blogspot.com
    3.Koncepcja: tak naprawdę to się na tym nie znam więc zostawiam Ci pole do popisu, ale musi być tam Lily Colins i gdybyś mogła przerobić zdjęcie tak, aby miała rude włosy i intensywne zielone oczy
    5.Ewentualny cytat: "Never give up hope, she dies last", wyróżnij słowo hope
    6.Inne uwagi: dadaj atrybuty bogów (Zeus, Hades, Posejdon, Artemida, Apollo, Atena, Dionizos, Hermes, Ares, Nike, Nemezis [nie muszą być wszystkie])
    7.Kontakt: ravena.533@gmail.com
    Pozdrawiam
    Clary

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak ty to zrobiłaś i nie chce wiedzieć, ale to jest ZAJE**STE!
    Kiedy to zobaczyłam, to miałam takie jedno, wielkie WOW O.O
    Nie stać mnie na dłuższy kom, więc dziękuje, dziękuje i jeszcze raz dziękuje :3
    ~Kali

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd ty bierzesz takie kody? 0.0 Bo ja przeszukuje Internety wzdłuż i wszerz, i nic ;-;
    A tak przy okazji, jeszcze raz dzięki za moj :D
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń