środa, 13 sierpnia 2014

Don't let me fall [4-5]

Dziś mam dla Was dwa szablony na raz, jeden wykonany w pewnym stopniu przez moją młodszą siostrę :)

Zamówienie dla Szalona Cherry:
Kliknij, żeby zobaczyć podgląd w pełnym wymiarze | Pobierz
(Podczas pobierania możecie zostać poproszeni o hasło: PJ)
Szablon nie przypomina w żadnym stopniu tego, czym miał być. Jest to spowodowane tym, że blogspot nie chciał mnie słuchać oraz problemami z programem graficznym... Ale i tak wygląda w miarę dobrze, więc nie mam nic do dodania. 
Czekam na twoją ocenę, Cherry :)

Szablon wolny:
Kliknij, żeby zobaczyć podgląd w pełnym wymiarze | Pobierz
(Podczas pobierania możecie zostać poproszeni o hasło: PJ)

Siostra zrobiła nagłówek tego szablonu, ja tylko dodałam CSS. 
Moim zdaniem jest całkiem całkiem ;) 

To by było na tyle dziś, myślę, że następna notka powinna pojawić się już wkrótce :)

~Ad

2 komentarze:

  1. Dobra,więc tak może nie jest taki jak na początku sobie wymyślałam, ale jeśli mam być szczera to tak nawet mi się bardziej podoba :D Oczywista jak tylko zobaczyłam, że już go zrobiłaś prędko go sobie pobrałam i już widnieje na blogu ;)
    Dziękuje za szablon. Na pewno polecę Was innym blogerom :D
    Pozdrawia Cherry xD

    OdpowiedzUsuń
  2. a co, ja też złożę zamówienie :)
    1. demigods
    2. http://nowa-misja-herosow.blogspot.com/
    3. co do kolorystyki to chciałabym raczej w ciemnych kolorach, może czerń, morski albo fiolet, ale niekoniecznie :) najlepiej żeby tam była cała siódemka i Nico, ale tylko z fan artów, jak można, resztę zostawiam dla was ;]
    4. to raczej zostawiam wam :)
    5. Przy­jaźń poz­naję po tym, że nic nie może jej za­wieść, a praw­dziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć. Antoine de Saint-Exupéry
    6. jeżeli znajdziecie jakieś arty pasujące do pozostałych bohaterów ( Nila - brąz włosy i morskie oczy i Dylana - ciemne włosy, niebieskie oczy) to byłoby miło jakby pojawiły się w szablonie, ale to jest mało konieczne, więc nie przejmujcie się tym za bardzo :)
    7. johannna.sky97@gmail.com

    to chyba wszystko :) będę czekać niecierpliwie, a tak w ogóle to piękne szablony robicie <3 ;*

    OdpowiedzUsuń