wtorek, 12 sierpnia 2014

She is forever sixteen [2]

Cześć!
Przepraszam za tą nieobecność, ale powracamy... przynajmniej ja.
Dziś mam dla Was niestety, tylko jeden szablon.
Od razu mówię, że nie jestem z niego szczególnie zadowolona...

Kliknij, aby zobaczyć w oryginalniej wielkości | Pobierz 
(Przy pobieraniu możecie zostać poproszeni o podanie hasła: PJ)

Te niebieskie coś jest winą mojej kochanej przeglądarki, więc u Was nie powinno tego być. 
Starałam się, by ten szablon miał rączki i nóżki... ale niestety, wyszło, jak wyszło. 
Nagłówek przewija się wraz ze stroną. 
Mi należy mi być brawa, to pierwszy nagłówek, który wykonałam bez niczyjej pomocy i jestem z niego nawet zadowolona! 

Mimo tej kilkomiesięcznej nieobecności, ja i Ana przyjmujemy zamówienia. 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon wygląda pięknie <3 Gdybym miał bloga,chętnie bym go pobrał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra więc ja tu złożę zamówienie xD
    1.Hasło: demigods.
    2.Adres bloga:szaloneopwiadaniaszalonejcherryxd.blogspot.com
    3.Koncepcja:Kolorystka-Czerwień, Układ Lewo-kolumnowy (bo chyba tak on się nazywa,nie wiem,w każdym bądź razie coś jak mam teraz na blogu. Jak coś nie musi być przeżyję, ale do takiego się przyzwyczaiłam,więc miło by było :D )
    Osóbki w szablonie:Siódemka oraz Thalia i Nico, No i przydało by się gdzieś wcisnąć wiśnię xD (Nie koniecznie na nagłówku,może być gdzieś z boku,lub coś,ale wiecie jak uznacie,że to nie zbyt będzie wyglądać to ją śmiało usuwajcie xD)
    4.Ewentualne zdjęcia: Jeśli chodzi o szukanie zdjęć to jestem strasznie kiepska, dlatego tą decyzję zostawiam Wam (tylko proszę-nie bierzcie zdjęć z filmu xD)
    A jeśli chodzi o wiśnie to:
    https://www.google.pl/search?q=big+seven+OH&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=sP7pU465G4L4yQPvwoDgDQ&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1024&bih=499#q=cherry&tbm=isch&facrc=_&imgdii=5Mm18gdsfEwrGM%3A%3B2nMWQp9A55e15M%3B5Mm18gdsfEwrGM%3A&imgrc=5Mm18gdsfEwrGM%253A%3Btf09eJu3KpQ4pM%3Bhttp%253A%252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252Fb%252Fbb%252FCherry_Stella444.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fen.wikipedia.org%252Fwiki%252FCherry%3B1200%3B1200

    5.Ewentualny cytat:Tylko wariaci są coś warci
    6.Inne uwagi: No i jeszcze taka prośba-Nie wiem jak to się fachowo nazwa, ale chodzi o to,że jak się najdzie się na napis strony (np.Bohatrowie czy coś) to wtedy to zmienia kolor czy coś... Więc miło by było gdyby dało się coś takiego zrobić.
    7.Kontakt: szalonacherry@gmail.com
    Z góry przepraszam za moje wymysły :D
    Link jest jako Kolejny szablon, bo na razie gdzieś indziej pobrałam (nie na zamówienie) i nie za bardzo chce mi się trwać przez jakiś czas bez szablonu :D
    I jeśli mogę spytać: Ile tak mniej-więcej trzeba będzie czekać?
    Tak pytam z ciekawości :D
    Pozdrawia Cherry xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tych stron, to się nazywa "ruchome karty", z tego, co wiem. ;)
      Mogą być fan arty? Bo raczej nie ma innego wyjścia...
      Myślę, że uporamy się z tym szybko, ale to zależy od Any i jej grafiki. :)
      Z kolorystyką czerwoną może być nieco krucho, ale myślę, że damy radę ^^
      ~Ad.

      Usuń
    2. Tak fan arty jak najbardziej mogą być :)
      Dziękuje za informacje (będę wiedzieć następnym razem jak to się nazywa xD)
      Pozdrawia Cherry xD

      Usuń